بهترین کرم پودر

کرم پودر اوریفلیم چرا بهترین کرم پودر برای پوست است؟

کرم پودر اوریفلیم یکی از بهترین محصولاتی است که با خیال راحت می توانید استفاده کنید و نگران آسیب های ناشی از مصرف کرم پودر های غیر استاندارد نباشید. کرم پودر ها و محصولات پوستی چون مستقیما روی پوست اثر می گذارند پیشنهاد می کنیم که از برند های معتبر استفاده کنید. برند اوریفلیم یک برند محبوب جهانی است که در کشور سوئد تاسیس شده و محصولات کاملا ارگانیک، طبیعی و باکیفیت خود را به سرتاسر دنیا صادر میکند. و همیشه از ترکیبات با کیفیت در متریال محصولاتش استفاده می کند و تنها دلیل محبوبیتش هم همین است. و کرم پودر اوریفلیم از گذشته تا به الان انتخاب افرادی است که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند.

ویژگی های کرم پودر اوریفلیم

اگر از بهترین کرم پودر ها استفاده کنید نیاز شما به استفاده از زیر ساز های آرایشی مثل کانسیلر ها و… کمتر خواهد شد.

1. کرم پودر اوریفلیم پوشش خوبی دارد

بهترین کرم پودر ها پوشش خوبی روی پوست دارند و تمامی نقص های پوست را پوشش می دهند. همه کسانی که از کرم پودر استفاده می کنند دوست دارند پس از استفاده از آن، پوستشان صاف و یکدست شود که خوشبختانه کرم پودر اوریفلیم این خواسته را به خوبی مرتفع می کند.

2. کرم پودر اوریفلیم رنگ طبیعی دارد

اینکه ترکیبات یک پودر به گونه ای باشد که دارای رنگبندی های متنوع و سازگار با انواع تناژ رنگی پوست ها باشد و طبیعی جلوه کند. یک مزیت فوق العاده محسوب میشود.

3. کرم پودر اوریفلیم دارای ترکیبات فوق العاده است.

همه طرفدارن این برند می دانند که تمامی محصولات اوریفلیم فاقد فراورده های حیوانی و مضر بوده و همگی صد در صد بر پایه گیاهی هستند.

4. کرم پودر اوریفلیم سبک است.

سبک بودن این محصولات به گونه ای است که نشست خوبی روی پوست دارد و حالت ماسیدگی اصلا ندارد.

5. کرم پودر اوریفلیم آلرژی زا نیست.

معمولا محصولاتی که از ترکیبات شیمیایی استفاده می کنند و فیک هستند باعث بروز واکنش های آلرژیک می شوند.

اوریفلیم سه لاین آرایشی دارد:
دوان، آنکالر، جوردانی گلد
محصولات لاین دوان بسیار متنوع است.
لاین آنکالر با هدف ارائه محصولات به نوجوانان طراحی شده و خانم هایی که لایت پسند هستند. رژلب ها و مدادلب های زیبا از جمله محصولات این لاین هستند.
محصولات لاین جوردانی گلد جزء گران ترین محصولات اوریفلیم هستند.

اوریفلیم برای انواع پوست کرم پودر منحصر به خودش را طراحی و تولید می کند. یعنی کرم پودر مخصوص پوست چرب، کرم پودر مخصوص پوست خشک، کرم پودر مخصوص پوست مختلط دارد.

روش های صحیح استفاده از کرم پودر اوریفلیم:

اگر از آن دسته کسانی هستید که از انگشت برای پخش کرم پودر روی پوست استفاده می کنید. اصلا کرم پودر را روی دستان خود نمالید و بعد به صورت، روش صحیح تر این است که ابتدا کرم پودر را روی پوست صورت بزنید و سپس با انگشتان آن را پخش کنید و بمالید تا یکدست شود.
اما اگر از براش برای پخش کرم پودر استفاده می کنید با حرکات دایره ای کوچک کرم پودر را پخش کنید تا به درستی جذب و یکدست شود.
هیچ گاه کرم پودر را به ناحیه زیر چشم نزنید و خالی بگذارید و در نهایت می توانید از محصولات مخصوص دورچشم بزنید تا به چشم هایتان آسیبی نزنید.

نکات مهم در هنگام خرید کرم پودر اوریفلیم

در زمان خرید کرم پودر اوریفلیم باید به رنگ کرم پودر که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد دقت کنید تا کرم پودر نشست طبیعی روی پوستتان داشته  باشد و به گونه ای نباشد که وقتی کرم پودر  میزنید رنگ صورت با گردن بسیار متفاوت شود. اگر رنگ کرم پودر را متناسب با پوست خود انتخاب کنید این اتفاق نمی افتد.

در زمان خرید کرم پودر اوریفلیم دقت کنید که بافت کرم پودر به گونه ای باشد که با نوع پوست شما متناسب باشد.  همچنین باید به میزان پوشش دهی و فومول آن نیز دقت کنید. لازم است که قبل از خرید کرم پودر ابتدا نوع پوست خود را بشناسید تا انتخابی صحیح داشته باشید.

کرم پودر مناسب پوست خشک

بهترین کرم پودر مناسب پوست خشک کرم پودر هایی هستند که بافت و پوشش سبکی دارند. یک پیشنهاد ویژه برای افرادی که پوست خشک دارند. این است که قبل از استفاده از کرم پودر اوریفلیم ابتدا روی پوست خود پرایمر اوریفلیم بزنند که آبرسانی به پوست انجام شود سپس کرم پودر بزنند که نشست خوبی روی پوستشان داشته باشد. اگر از ان دسته افرادی هستید که با زدن کرم پودر، پوستتان لکه یا پوسته پوسته می شود حتما از لایه بردار های ملایم در روتین پوستی خود استفاده کنید و از کرم پودر های اوریفلیم که مایع هستند و رطوبت رسانی قوی دارند، استفاده کنید.

کرم پودر مناسب پوست چرب

بهترین کرم پودر مناسب پوست چرب کرم پودر های مات هستند. برای بهتر شدن ظاهر پوست بهتر است قبل از استفاده از کرم پودر اوریفلیم، یک زیرساز یا پرایمر مات مثل پرایمر مات دوان بزنند که پوشش دهی خوبی دارد و کاملا مات بوده و درخشندگی و براقی پوست را کنترل می کند. این پرایمر بدون اینکه چربی سطح پوست را افزایش دهد آبرسانی می کند. دغدغه اصلی افراد با پوست چرب این است که بعد از زدن کرم پودر پوستی براق دارند. که با رعایت نکاتی که گفتیم تجربه یک آرایش کنترل شده و مات را خواهید داشت.

منبع: https://biorbeh.ir/product-category/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C/%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.